Πολιτική Παράδοσης Προϊόντων

  1. ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ

    Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών, στις οποίες το xpshop.gr προωθεί τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής και τηλέφωνο έτσι ώστε να καθίσταται εφικτή η παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών.

  2. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

    Η παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
    1. Το προϊόν έχει ήδη εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, το xpshop.gr θα επικοινωνεί με τον πελάτη προκειμένου να τον ενημερώσει και να του παράσχει κάποια εναλλακτική λύση.
    2. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας του πελάτη. Στις περιπτώσεις αυτές, και εφόσον είναι εφικτό, το xpshop.gr θα επικοινωνεί το ταχύτερο δυνατό με τον πελάτη, προκειμένου ο τελευταίος να δηλώσει εάν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας υπό αυτές τις συνθήκες.
    3. Όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία του πελάτη (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, σε σχέση με την πληρωμή του, κοκ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω email επικοινωνία με τον πελάτη επειδή π.χ. τα στοιχεία που καταχώρησε ο πελάτης δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

  3. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ/ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα xpshop.gr παραδίδει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα  μέσω μεταφορικών ή/και ΕΛ.ΤΑ. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών και γενικών απεργιών, σε ώρες παράδοσης και αναλόγως της διαθεσιμότητας των συνεργαζόμενων ταχυμεταφορικών εταιριών ή/και ΕΛ.ΤΑ.

    Τιμές:

    Οι τιμές που αναγράφονται είναι οι τελικές τιμές λιανικής, δηλαδή συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α. Το xpshop.gr διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των πελατών. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, ο πελάτης κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος που παρήγγειλε θα καταβάλλει το τίμημα, το οποίο αναγραφόταν κατά το χρόνο της παραγγελίας.

    Oλοκλήρωση/Επιβεβαίωση παραγγελίας:

    Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο πελάτης θα λάβει από το xpshop.gr μέσω email την επιβεβαίωση και τον αριθμό της παραγγελίας.

    Ακύρωση της παραγγελίας.

    Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να ακυρώσει την παραγγελία του θα πρέπει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε μέσω email στο info@xpshop.gr είτε τηλεφωνικώς στο τηλέφωνο 694 485 5563. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παραγγελία ενδέχεται να ακυρωθεί με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της αποστολής.

    Τροποποίηση της παραγγελίας

    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του και να καταχωρήσει νέα.

    Διαθεσιμότητα προϊόντων

    Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν που παρήγγειλε ο πελάτης δεν είναι διαθέσιμο, τότε το xpshop.gr θα επικοινωνήσει μαζί του μέσω email ή/και τηλεφώνου, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να τον ενημερώσει για το πότε πιθανολογείται η παράδοσή του. Εάν ο πελάτης θεωρεί ότι το χρονικό διάστημα παραλαβής του προϊόντος δεν τον ικανοποιεί, δύναται να ανακαλέσει την παραγγελία του εν λόγω προϊόντος, ενώ η τυχόν λοιπή παραγγελία του μπορεί να εκτελείται κανονικά.

    Χρόνος παράδοσης:

    Η αποστολή των προϊόντων γίνεται το αργότερο εντός δύο (2) εργασίμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι μεγαλύτερος το xpshop.gr θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για οδηγίες.